Volgers

zondag 31 maart 2024

Paasswap

Hallo allemaal,

Met 2 vriendinnen heb ik een paasswap gedaan. We hebben voor elkaar een leuke tag/kaart gemaakt met het thema voorjaar/pasen.

Voor mijn kaarten heb ik een mal van Dutch Doobadoo (470.713.597) gebruikt. Dit is eigenlijk een doosje, maar heb er een pocketkaart van gemaakt. Er in heb ik een label gemaakt met ook een mal van Dutch Doobadoo (470.713.667).
De basis heb ik uit wit cardstock gemaakt. Het dessinpapier komt uit een blokje van Craft Sensations (Happy Summer). Vond de vrolijke kleurtjes wel bij het thema passen.


Dit is het ene kaartje. Als decoratie heb ik wat bloemen en Nuvo Drops gebruikt.

Hier de tag uit de pocket. Op de tag heb ik ook een pocket gemaakt waarin een plaatje van Syta van Gelderen zit.

En het 2e kaartje.


De tekst is van Crafter's Companion en heb ik gestempeld met Memento Rich Cocoa.

De haasjes zijn een digi van Mo Manning en heet Bunny with Basket. Ik heb ze ingekleurd met de Illustrators van Spectrum Noir.

Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Haas: RB4-RB3-RB2-RB1-MB4-MB3-MB1BG1-blender-CR2-CR1
Mand: TN4-TN3-TN1
Eieren: BP7-BP5-BP3-AB3-AB2-AB1-GY4-GY3-GY1-
DP4-DP3-DP2-LY3-LY2-LY1
Roze strik: BP7-BP5-BP3
Blauwe strik: AB3-AB2-AB1 

Ik wens iedereen fijne paasdagen. Bij ons staat dit weekend in het teken van verhuisdozen inpakken. Over 3 weken gaan we verhuizen dus het wordt tijd om nu het meeste in te gaan pakken.



1 opmerking:

  1. Je hebt prachtige paasswaps gemaakt, leuk met de eieren en wat heb je de haasjes super ingekleurd.
    Succes met inpakken van de verhuisdozen, wij zijn 4,5 maand geleden verhuisd, poeh heftig hoor.
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda