Volgers

woensdag 6 maart 2024

Je bent lief

Hallo allemaal,

Scrapboys heeft zulk mooi dessinpapier om iets moois te maken voor kleine meisjes die van dansen houden. De lijn heet Sweet Ballet en ik heb er deze ronde kaart mee gemaakt voor Hobbyshop Veldmaat.

Voor de vorm heb ik een mal van Marianne Design gebruikt waar je dieptekaarten mee kunt maken. De basis heb ik uit babyroze linnenkarton gemaakt en heb ik de grootste maat gebruikt. Met een kleinere maat heb ik het dessinpapier gesneden waardoor je het frame krijgt. Het frame heb ik ook nog 4 keer uit restjes wit linnenkarton gesneden. Die heb ik op elkaar geplakt en bovenop het frame uit dessinpapier. Zo krijg je de diepte in je kaart en wordt het ook niet plat gedrukt in de post. Alle deze die uit het dessinpapier vielen heb ik er weer in geplakt. Zo loopt het motief toch mooi door.


De tekst is een stempel van CraftEmotions. Deze heb ik met Versamark gestempeld en daarna goud embossingpoeder gebruikt. Het hartje is een stans van Marianne Design.


De plaatjes, zoals deze ballerina, komen allemaal uit dessinpapier.








3 opmerkingen:

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda