Volgers

zondag 10 maart 2024

Do more of what makes you happy

Hallo allemaal,

Gisteren had ik een freubeldag met 2 vriendinnen en ik had wat leuks voor ze gemaakt.
Heb een doosje gemaakt waarbij ik een shape art mal van Dutch Doobadoo (470.713.197) heb gebruikt. deze heb ik uit kraft en wit linnenkarton gesneden. Het dessinpapier heb ik ooit eens op vakantie in Zweden gekocht en is van Landstoken AB.
Achter de plaatjes heb ik een oudere doilystans van Cheery Linn gebruikt.
Als decoratie heb ik wat bloemen en Nuvo Drops gebruikt.


De plaatjes zijn van Syta van Gelderen.

Dit is het andere doosje.


De tekst is een stempel van CrafEmotions.

Zo ziet de zijkant er uit. Ik had wat hobbyspulletjes gekocht bij de Action en een zakje met lekkere paaseitjes.

En nog leuk nieuws. Afgelopen donderdag kregen we bericht van onze makelaar dat de koper van ons huis zijn financiering rond heeft en ons eigen huis nu definitief verkocht is. Geeft heel veel rust en nu kunnen we ons echt gaan focussen op onze verhuizen. Over 5 weken krijgen we de sleutel van ons nieuwe huis en over ruim 6 weken gaan we dan verhuizen :) Nog een hoop uit te zoeken en in te pakken, maar ben ook al een paar weken bezig om al mijn hobbyspullen uit te zoeken. Wat gaat mee en wat gaat er weg of doneer ik aan de dagbesteding. Het voelt nog best onwerkelijk om te weten dat we over 6 weken de deur van ons huis waar we bijna 17 jaar wonen definitief achter ons dicht trekken. Maar we krijgen er ook een hoop moois voor terug.


1 opmerking:

  1. Dat is een prachtig cadeautje geworden, zo leuk bedacht. Mooie combinatie van plaatjes en papier.
    Gefeliciteerd met de definitieve verkoop van jullie huis, succes met de verhuizing.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda