Volgers

woensdag 20 maart 2024

Boekkaart Playtime

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik een boekkaart voor jullie met het prachtige dessinpapier van Mintay (Playtime) als inspiratie op het blog van Hobbyshop Veldmaat. Dit is een kaart waar je een klein cadeautje in kunt geven. Onderaan dit bericht staat een video waarin ik laat zien hoe ik deze heb gemaakt.

De basis heb ik gemaakt uit goudgeel linnenkarton.
Dit is de voorkant. Hierop heb ik alleen maar een tekststempel gebruikt waarvan ik de hoeken heb afgerond met een pons van Vaessen Creative. Het dessinpapier is al zo mooi.


En de binnenkant. Aan de rechterkant kun je dus een klein cadeautje doen.

Aan de linkerkant heb ik een pocket gemaakt waarin ik kleine labels heb gestopt. De labels komen uit het dessinpapier.


De rand om het frame is gemaakt met een stans van Amy Design.

De tekst is van CraftEmotions.

Hieronder de video waarin ik laat zien hoe ik deze kaart heb gemaakt.



3 opmerkingen:

  1. Een supervrolijke boekkaart Miranda, leuk dat je er een cadeautje in kunt stoppen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke, vrolijke boekkaart is het. Ik heb er nog maar 2 gemaakt in mijn kaartenmaakcarriere en het was erg leuk om te doen. Dus wie weet geef je me een zetje tot...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooie creatie heb je ervan gemaakt. Prachtig papier is het ook.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda