Volgers

woensdag 13 maart 2024

Easelkaart vogels

Hallo allemaal,

Met het prachtige dessinpapier en plaatjes van Studio Light heb ik deze easelkaart gemaakt voor Hobbyshop Veldmaat.
Voor de vorm heb ik mal van Dutch Doobadoo (470.784.057). De basis heb ik gemaakt uit babyblauw linnenkarton en kraft krijtwit gemaakt. Voor de vorm heb ik de mal een beetje overlappend over elkaar getekend. Dan in het midden en op een kwart een rillijn gezet. Zo krijg je een easelkaart.


In het midden heb ik een shaker gemaakt. Het frame is gemaakt met een stans van Marianne Design. De hartjes in de shaker komen uit deze mal. Het andere zijn shakables van Marianne Design.


De kat is een stempel van Carla Creaties. Vond deze er zo leuk bij. Hoe hij op de vogeltjes zit te loeren. Ik heb hem met Memento Tuxedo Black gestempeld op Colorcard van CraftEmotions en daarna ingekleurd met de Illustrators van Spectrum Noir.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
EB8-EB6-EB4-EB2-MB4-MB3-MB2-MB1-
TN3-TN2-TN1-FS3-TB1-blender



4 opmerkingen:

  1. Een leuke kaart model en een leuke shaker erin.
    Vind de kat toch wel erg schattig.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie kaart en leuk zo met het schudgedeelte erin.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel mooie kaart met die mooie vogeltjes. De kat is heel grappig.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk Miranda! Het schudgedeelte is top. Maar die kat steelt de show!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda