Volgers

maandag 1 april 2024

Cheerful Sketches

Hallo allemaal,

Vandaag wil ik jullie mijn creatie voor de nieuwe challenge bij Cheerful Sketches laten zien.
Dit is de sketch van deze maand. 

Dit is mijn uitwerking. Voor de vorm heb ik een mal van Dutch Doobadoo (470.713.142) gebruikt. Deze heb ik uit kraft, donkerrood en wit cardstock gesneden. Het dessinpapier is van Mintay (Antique Shop).
Als decoratie heb ik wat bloemen en Nuvo Drops gebruikt.


De tekst is gemaakt met een oudere stans van Noor! Design die ik doormidden heb geknipt, zodat ik de tekst aan beide kanten van mijn kaart kon gebruiken.

De blaadjes zijn gemaakt met stanzen van Marianne Design.

Het woord "Hello" is een stans van Simon Says Stamps. Deze heb ik een paar keer uitgestanst en op elkaar geplakt.

Het afdrukje is van 1 van onze sponsors, The Paper Nest Dolls, en heet Avery With Bird Nest. Ik heb haar ingekleurd met de Illustrators van Spectrum Noir.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Huid: TN7-FS8-FS7-FS6-FS3
Haren: GB7-GB5-GB4-GB2
Strik: BG10-DR7-DR5-CR10
Jurk: BG10-DR7-DR5-CR10-MB4-MB3-MB1
Legging: MB4-MB3-MB1-GB1-blender
Schoenen: EB7-EB4-EB2
Vogel: BT9-BT7-BT5-BT3-BO3-BG1-blender
Nest: EB7-EB4-EB2
Bladeren: GG5-GG3-GG1



3 opmerkingen:

  1. Een prachtige kaart, Miranda, je hebt heel mooie kleuren gebruikt en een leuk model kaart. Mooi hoe je de teksten hebt verwerkt. De digi heb je zo ongelofelijk mooi ingekleurd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is een heel mooi voorbeeldkaartje Miranda! En zo'n leuke sketch! Daar kan ik wel wat mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart heb je gemaakt met de sketch Miranda, groetjes Femmy

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda