Volgers

vrijdag 15 maart 2024

Cheerful Sketches

Hallo allemaal,

Vandaag wil ik jullie mijn creatie voor de lopende challenge bij Cheerful Sketches laten zien.
Dit is de sketch van deze maand. 

Dit is mijn uitwerking. Voor de vorm heb ik mijn favoriete mal van Dutch Dooabdoo (470.713.100) gebruikt. Deze heb ik uit kraft en wit cardstock gesneden. Het dessinpapier is een ouder blokje van Joy!Crafts (Let's Party).
Bovenaan en achter het afdrukje heb ik stanzen van Marianne Design gebruikt. Ook het stukje is van Marianne Design.


Hier de rand nog van dichtbij. Deze is zo mooi gedetailleerd.

En het strikje.

Het afdrukje is van 1 van onze sponsors, Rachel Anne Miller, en heet Birthday Mouse. Ik heb hem ingekleurd met de Illustrators van Spectrum Noir.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Muis: GB7-GB5-GB4-GB2-BG1-blender-IG10-CR2-CR1
Taart: TN4-TN3-TN1-LV3-LV2-LV1
Ballonnen: LV3-LV2-LV1-GT3-GT2-GT1-MG4-MG3-MG2-BP7-BP6-BP5-BG1-blender
Ster: GY3-GY2-GY1

Hoe ik deze kaart heb gemaakt inclusief het inkleuren van het afdrukje laat ik zien in het volgende filmpje wat ook op mijn YouTubekanaal te vinden is.






1 opmerking:

  1. Wat een leukerd in die vrolijke kleuren Miranda. Een mooie, feestelijke kaart.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda