Volgers

zondag 1 januari 2023

It's the most wonderful time of the year

Hallo allemaal,

Allereerst wil ik al mijn volgers een gelukkig, gezond en creatief 2023 wensen.

De nieuwe challenge bij Magnolia Forever is weer van start gedaan. Het thema is zoals altijd "anything goes (alles mag)".

Ik heb dit gecombineerd met de Christmas swap bij de birthday circle. Daar konden we ons voor opgeven en 3 cijfers doorgeven zonder te weten waar die voor stonden. Voor mijn swapmaatje kreeg ik de opdracht: lollipop card, music en white&gold.
Voor het idee van de lollipop card heb ik een tutorial gebruikt van Maja Design die HIER te vinden is.

Voor de basis heb ik wit cardstock gebruikt en voor de gouden delen metallic sheets van Craft Sensations. Achter het afdrukje heb ik een ijskristallenstans van Nellie Snellen gebruikt.


De tekst is van Marianne Design. Deze heb ik gestempeld met Versamark en daarna bewerkt met goud embossingpoeder. Er achter ook een goudkleurig metallic sheet. De kleur is hetzelfde als achter het afdrukje, maar is lastig op de foto te krijgen.

De ijskristallen zijn gemaakt met stanzen van Magnolia en ook bewerkt met goud embossingpoeder.

De bomen zijn gemaakt met een oudere stans van Marianne Design en ook bewerkt met embossingpoeder.

Tilda heb ik ingekleurd met de Illustrators van Spectrum Noir.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Huid: TN7-FS8-FS7-FS6-FS3
Haren: EB7-EB4-EB2
Kleding: GY5-GY3-GY1
Vleugels: TB1-blender
Viool: TN9-TN7-TN5-true black







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda