Volgers

zondag 22 januari 2023

Enjoy the day

Hallo allemaal,

Gisteren was een vriend van ons jarig en daar hoort natuurlijk een kaart bij. 
Voor de basis heb ik een mal van Dutch Doobadoo (470.713.100) gebruikt. De basis heb ik uit wit cardstock gesneden. Het dessinpapier is van Maja Design (Special Day).
Achter de lange stroken heb ik een mal van Noor!Design gebruikt.
Als decoratie alleen wat Nuvo Drops.


De tekst is van CraftEmotions.

Onze vriend heeft een lange grijze baard, dus toen ik deze digi van Mo Manning zag moest ik die gebruiken. Deze heet Be Merry en is een nieuwe digi die alleen voor Patreonleden is. Ik heb hem ingekleurd met de Illustrators van Spectrum Noir.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Huid: TN7-FS8-FS7-FS6-FS3
Baard: BG6-BG4-BG2-BG1
Muts: CR9-CR7-CR5-CR3-CR1-BT9-BT7-BT5-BT3-BT1
Jas: BT9-BT7-BT5-BT3-BT1-CR9-CR7-CR5-CR3-CR1
Shirt: CR9-CR7-CR5-CR3-CR1
Riem: IG8-IG6-IG4-GY3
Broek: BG10-BG8-BG6-BG4
Beker: BG10-DR7-DR5-CR9-EB8
Fles: EB8-EB6-EB4-EB2-CR9
Touw: GB9-GB7-GB5
Schoenen: EB8-EB6-EB4-EB2-CR9-CR7-CR5-CR3-CR1



2 opmerkingen:

  1. Hihihihi..... ik moest zo lachen toen ik las dat jullie vriend een lange grijze baard heeft! Dan is het helemaal perfect! En die mal van DDBD is ook heel gaaf. Ik heb er ok een paar en eigenlijk zitten ze in een vergetelhoek bij mij. Toch maar weer eens voor de dag halen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie kaart met een grappige digi.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda