Volgers

maandag 2 januari 2023

Zwangerschapsverlof collega 2

Hallo allemaal,

Onlangs is er nog een collega die zwanger is met verlof gegaan. Ook voor haar heb ik iets gemaakt voor in het pakket wat we als collega's hebben gegeven.

Deze collega is een liefhebber van sneakers, dus daar moest ik iets mee doen.
Ik heb een schoendoosje gemaakt met daarin roze sneakertjes, omdat we weten dat ze een meisje verwacht. Alles heb ik met mijn Silhouette gesneden. Voor het doosje heb ik zelf maten uitgerekend aan de hand van de maat van de schoentjes, dus hier heb ik geen patroon van.

Voor de basis heb ik wit en roze cardstock gebruikt. Het dessinpapier is van Craft O'Clock (Woodland Friends).



Hier de sneakers in het doosje.

Op de bodem van het doosje heb ik een pocket gemaakt waar de cadeaubon in gedaan kon worden.

En natuurlijk de sneakers. Dit is een kooppatroon uit de Silhouette Design Store #135218.






1 opmerking:

  1. Wat zijn dat superleuke sneakers en ook het schoenendoosje is heel mooie gemaakt,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda