Volgers

zaterdag 14 januari 2023

Cheerful Sketches

Hallo allemaal,

Vandaag wil ik jullie mijn creatie voor de lopende challenge bij Cheerful Sketches laten zien.
Dit is de sketch van deze maand. 


En dit is mijn uitwerking. Voor de basis heb ik wit cardstock gebruikt. Het dessinpapier is van Maja Design (Autumn Poem). Aan de bovenkant heb ik een randstans van Joy!Crafts gebruikt. Achter het afdrukje een stans van Noor!Design. Als decoratie wat bloemen en Nuvo Drops.


De tekst is van Marianne Design.

Het afdrukje is van 1 van onze sponsors, Paper Nest Dolls, en heet Owen with Ice cream. Ik heb ingekleurd met de Illustrators van Spectrum Noir.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Huid: TN7-FS8-FS7-FS6-FS3
Haren: EB7-EB4-EB2-EB1
Shirt: DP3-DP2-DP1
Broek: DG4-DG3-DG2D-DG1-DP3-DP2-DP1
Schoenen: BG7-BG5-BG3-BG1
IJshoorn: GB5-GB3-GB1
IJsbollen: AP4-AP3-AP2-AP1-LV3-LV2-LV1-VB3-VB2-VB1
Koekje: GB5-GB3-GB1



4 opmerkingen:

  1. mooie kaart als reminder voor Cheerful Sketches Miranda!
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart heb je met deze leuke sketch gemaakt, de digi weer super ingekleurd,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van zo'n lekker ijsje zou ik ook wel genieten hihi. Mooie inspiratie-kaart met een mooi ingekleurde afbeelding Miranda.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele mooie kaart met mooi papier, kleuren en ook een leuke sketch. Prachtig! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda