Volgers

woensdag 11 januari 2023

Veel liefs

Hallo allemaal,

Vandaag wil ik jullie op het blog van Hobbyshop Veldmaat laten zien hoe je met de Lucinda shape art mal van Dutch Doobadoo (470.784.193) een easelkaart kunt maken. Om te beginnen teken je de mal eerst 1x. Daarna lag je de mal tegen de onderkant van wat je net getekend hebt en tekent hem er een stukje overlappend tegenaan. Je rilt op een kwart en de helft. Daarna teken je hem nog 1x enkel. Dit plak je tegen het smalste deel.

Voor de basis heb ik donkerblauw en toscane linnenkarton gebruikt en kraft krijtwit. Het dessinpapier is van The Paper Boutique (Vintage Botanical).


Achter het afdrukje heb ik een mal van Marianne Design gebruikt.


Deze tekst is gemaakt met een stans van CraftEmotions. Hierop heb ik voor het stanzen Versamagic Night sky inkt gedaan. Na het stanzen is de tekst dan gekleurd.



De stempels zijn ook van CraftEmotions. Deze heb ik met Memento Tuxedo black gestempeld op colorcard en daarna ingekleurd met de Illustrators van Spectrum Noir. Dit haasje heb ik tegen een klein stukje transparant sheet geplakt en daarna tegen het steuntje.


Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Grote hazen: GB11-GB9-GB7-GB5-GB3-GB1-EB6-EB4-EB2
Kleine haasjes: BG5-BG3-BG1
Roze delen: AP3-AP2-AP1
Ogen: BG1-blender



1 opmerking:

  1. Mooie easelkaart heb je met deze DDB mal gemaakt. Grappige konijntjes zijn dit.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda