Volgers

zaterdag 31 december 2022

Workshop bij Dietvorst Verf en Behang op 7 januari a.s.

Hallo allemaal,

Voor de deelnemers aan de workshop Triblend brushmarkers bij Dietvorst Verf en Behang op 7 januari a.s. heb ik hieronder alvast het afdrukje wat we gaan kleuren met de bijbehorende kleuren. 

We gaan deze bloem van Studio Light inkleuren.

Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Bloemen: Coral extend (CR10-CR4-CR2) - Coral blend (CR11-CR6-CR1)
Bladeren: Jade green extend (JG6-JG4-JG2) - Jade green blend (JG7-JG3-JG1)

Dit is mijn laatste blogbericht voor dit jaar. Bij deze wil ik al mijn volgers bedanken voor jullie reacties. Door drukte is het me het afgelopen jaar niet gelukt om bij iedereen te reageren, maar ga proberen dat volgend jaar vaker te doen. Iedereen een fijne jaarwisseling en een gelukkig, gezond en creatief 2023.



1 opmerking:

  1. Prachtig, dit kaartje met je kleurwerk! Voor jou ook ene heel fijne jaarwisseling en een mooi begin van 2023!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda