Volgers

zondag 8 januari 2023

Zomaar een bloemetje voor jou

Hallo allemaal,

Gisteren heb ik weer een workshop gegeven bij Dietvorst Verf en Behang in Bergen op Zoom. Deze keer hebben we gekleurd met de TriBlend brushmarkers en deze bloem van Studio Light gekleurd met 6 tinten per kleur.

De deelnemers kregen een pakketje mee om deze kaart met het ingekleurde afdrukje te maken.
Voor de basis heb ik groen en crème cardstock gebruikt. Het dessinpapier is van Pion Design (To my Valentine).

Heb er een easelkaart in slimlineformaat van gemaakt, omdat de stempel best groot is.
Als decoratie heb ik alleen wat Nuvo Drops gebruikt.


De tekst is van Marianne Design.

De stempel is van Studio Light.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Bloemen: Coral extend (CR10-CR4-CR2) - Coral blend (CR11-CR6-CR1)
Bladeren: Jade green extend (JG6-JG4-JG2) - Jade green blend (JG7-JG3-JG1)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda