Volgers

maandag 1 maart 2021

Be a girl with a mind ....

Hallo allemaal/Hello everybody,

Laatst kwam ik nog een restje oud dessinpapier in mijn voorraad tegen van Pebbles (New arrival). Daar heb ik dit kaartje mee gemaakt.
Voor de vorm heb ik een mal gebruikt van Dutch Doobadoo (470.713.312). De basis heb ik uit wit cardstock gesneden.
Als decoratie heb ik at bloemen en Nuvo Drops gebruikt.

A while ago I found some older designer papers in my stash from Pebbles (New arrival). I made this card with it.
For the shape I've used a template from Dutch Doobadoo (470.713.312). The base is cut out of white cardstock.
For decoration I've used some flowers and Nuvo Drops.

De tekst is van Crafter's Companion en komt uit de van Sara Signature Rose Gold. Deze heb ik uitgestanst met een oudere stans van Joy!Crafts.

The text is from Crafter's Companion and is from Sara Signature Rose Gold. I've die cut it with an older die from Joy!Crafts.

Is deze Tilda niet schattig? Ik heb haar ingekleurd met de Illustrators van Spectrum Noir.

Isn't this Tilda the cutest? I've coloured her with the Illustrators from Spectrum Noir.

Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt/These are the colours I've used:
Huid/skin: TN7-FS8-FS7-FS6-FS3
Haren/hair: EB7-EB4-EB2
Shirt: CR9-CR7-CR5-CR3-CR1
Broek/pants: EB8-EB6-EB4-EB2-CR9-CR7-CR5-CR3-CR1
Bloemen/flowers: CR9-DG2-GB1



7 opmerkingen:

  1. Supermooie kaart Miranda.
    Leuk modelletje ook

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een schattig kaart met een mooie digi en tekst.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi met dat doorkijkje met tekst en Tilda is very pretty 😊.
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooie kaart en zo mooi ingekleurd.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What a lovely card Miranda ♥
    Hugs from Elin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een mooie kaart in een leuk model Miranda. Die tekst lijkt gemaakt voor die mooi ingekleurde Tilda, echt een lady...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart heb je gemaakt, Miranda!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda