Volgers

woensdag 24 maart 2021

Some bunny loves you

Hallo allemaal,

Bij de birthday circle hebben we een paasswap. Het was de bedoeling om een kaartje te maken in de vorm van een paasei. Ik heb er een doosje van gemaakt in die vorm. Hiervoor heb ik een mal gebruikt van Dutch Doobadoo (470.713.597). Erin heb ik een zakje met paaschocola gedaan.
De basis heb ik uit wit cardstock gensneden. Het dessinpapier is van Echo Park (Welcome Easter).
De banners en het label komen uit het dessinpapier.

Het afdrukje is een digi van Mo Manning en heet Bunny with Basket. Deze heb ik ingekleurd met de Illustators van Spectrum Noir.

Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Haas: GB7-GB5-GB4-GB2-BG4-BG3-BG2-CR4-CR3-CR1-BG10
Mand: EB8-EB6-EB4
Eieren: AB3-AB2-AB1-CT4-CT3-CT1-PP5-PP4-PP2
Strik: MG5-MG4-MG3-MG2



5 opmerkingen:

  1. Prachtige paascreatie! en wat een mooie digi heb je gebruikt,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtig doosje ,en wat heb je de paashaas mooi ingekleurd.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw...wat een super gaaf paasproject is dit, Miranda!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel leuk idee om deze mooie paascreatie te vullen met chocolade Miranda. Een beetje verwennerij mag toch wel. Dat paashaasje met zijn eiermandje heb je heel mooi ingekleurd.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtige paascreatie heb je gemaakt met een schattige digi.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda