Volgers

dinsdag 23 februari 2021

Surrounding you with love

Hallo allemaal,

Bij Mijn Schatkaart hebben ze weer een leuke challenge deze maand. Heb deze gemaakt voor de verjaardag van een vriendin die hem als het goed is inmiddels heeft ontvangen.

Voor de basis heb ik wit cardstock gebruikt. Het dessinpapier is van Mintay (birdsong). De uitgeknipte vlinders komen ook uit het dessinpapier. Dit papier is zo mooi dat het verder niet veel nodig heeft.

Aan de binnenkant een lekkere reep chocolade gedaan.
De tekst is van Crafter's Companion en komt uit DEZE set.




4 opmerkingen:

  1. Hij is heel mooi Miranda, en idd dit papier heeft niet veel nodig, is al heel mooi
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw! Je heb echt prachtig papier gebruikt. Een leuke opdracht is het deze maand inderdaad, maar ik moet hem maar aan me voorbij laten gaan. Volgende maand maar weer een poging doen...
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda