Volgers

woensdag 10 maart 2021

Cadeaudoosje

Hallo allemaal,

Bij Kaarten showroom De schatkist hebben ze weer een leuke wedstrijd en dat is een patroon met 4 kleine doosjes die je in elkaar rolt tot een mooi geheel.

Ik heb papier gebruikt uit Nitwit Bloom with Grace collectie van Crafter's Companion. Heb zowel het basispapier als het dessinpapier gebruikt. Dit zijn echt wel mijn kleuren.

Op de buitenkant heb ik een stempel gebruikt die ook uit deze serie komt. Dit is een stempelset met bijbehorende stanzen.
Een mooie crèmekleurige strik om het geheel te sluiten.

Dit is de zijkant.

En zo ziet het eruit wanneer je het opent.



De stempel heb ik ingekleurd met de Triblendmarkers.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Bloem: dark red shades-GY3
Bladeren: dull green blend





5 opmerkingen:

  1. Oh wat is dit een hele leuke creatie! Echt een kadootje.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een leuk en apart doosje Miranda.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig papier en een hele mooie creatie,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oooh dit is waanzinnig leuk Miranda!!
    Wat leuk te lezen dat jij nog steeds op clubs zit. Daar ben ik heel lang geleden ook begonnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een super leuk doosje en vroeger heb ik ook eens bij clubs gezeten.
    Fijne dag en groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda