Volgers

woensdag 17 maart 2021

Hello

Hallo allemaal/Hello everybody,

Deze keer heb ik een clean en simpele kaart voor jullie. Onlangs heb ik deze stempel Fabulous Fox van Crafter's Companion besteld en die moest ik inkleuren. Het is best een grote stempel en vond het zonde om er teveel andere dingen bij te gebruiken.

Ik heb hem gestempeld op Neenah Classic Crest Card met Finesse Alcholproof inkt in de kleur Pebble. Daarna ingekleurd met mijn Illustrators. Gemat op een dubbele kraft kaart.
De tekst komt uit DEZE set.

This time I have a clean and simple card for you. Recently I've bought this stamp Fabulous Fox from Crafter's Companion and I just had to colour it. It's a large stamp and I didn't want to use a lot of other things.

I stamped it on some Neenah Classic Crest Card with the Finesse Alcohol proof ink in the colour Pebble. I've coloured it with my Illustrators. Matted it on a double kraft card.
The text is from THIS set.

Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt/These are the colours I've used:
Vos/fox: BO4-BO3-BO2-BO1-FS2-FS1-BG2-BG1-blender-EB8
Boomstam/tree-trunk: EB8-EB6-EB4-EB2
Gras/grass: DG4-DG3-DG2
Schaduw/shadow: IB1-blender



6 opmerkingen:

  1. Een mooie CAS kaart Miranda.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart Miranda.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo'n prachtige vos heeft inderdaad niet veel nodig, die is van zichzelf al mooi! Topkaartje!
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig! Heel mooi gedaan! Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is een prachtige vos en heel mooi ingekleurd, ik koop altijd DP met vosjes er op, ben wel fan van vossen,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda