Volgers

zondag 7 maart 2021

Totally time to celebrate you

Hallo allemaal,

Gisteren ben ik met een collega wezen shoppen op afspraak bij Doe@ding. Het was maar een halfuur maar wat was het fijn om na zo'n lange tijd weer eens in een hobbywinkel te kunnen neuzen. Van tevoren had ik al een verlanglijstje gemaakt. Het was zo netjes geregeld en we konden rustig kijken. Natuurlijk is er van alles mee naar huis gegaan ;)
Onlangs had ik al ergens een paar slimlinemallen besteld, maar wilde ook graag wat stencils zodat ik die kon gebruiken om met mijn inkten wat achtergronden te maken. Die vond ik gisteren wat My Favorite Things en natuurlijk ook nog wat stempels. Vanochtend ben ik er meteen mee aan de slag gegaan en heb ik deze kaart gemaakt. Een heel ander kaartje dan wat ik normaal maak, maar zo leuk om te doen.

Voor de basis heb ik een slimlinemal van Marianne Design gebruikt (CR1538).
Het witte deel heb ik gestanst uit stamping card van Crafter's Companion. Dat werkt heel fijn met de Harmony Waterreactive inkten die ik voor de achtergrond heb gebruikt. Voor de lucht heb ik de kleur Baby Blue gebruikt i.c.m. het Slimline Cloud Edge stencil van MFT voor het gras de kleuren Grasshopper en Pine Tree i.c.m. de Slimline Drifts & Hills stencil en het Slimline Grassy Edge stencil van MFT.
De muizen komen uit een set van Colorade Craft Company. Ook de tekst komt uit deze set.
Als aankleding heb ik alleen een paar pailletjes gebruikt.

De muizen heb ik ingekleurd met mijn Triblendmarkers.

 Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Muis: brown grey shades-AP2
Taart: gold brown blend-antique pink blend
 
 Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Muis: brown grey shades-AP2
Snoep: magenta blend

 
 Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Muis: brown grey shades-AP2
Bonbon: antique pink blend-vintage blue blend





7 opmerkingen:

  1. Énige kaart, leuke aankopen en 30 minuten is toch al héél anders dan 10 want die zijn hélemaal zó om...ik wacht dus in alle rust af en sowieso tot ik gevaccineerd ben..supermarkt is al eng genoeg!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Irene. 30 min was ook zo om maar voor nu was het fijn er even uit te zijn. Begrijp wel dat je wacht tot je gevaccineerd bent. Ik ben een stuk jonger en loop minder risico. Al ga ik ook liever niet naar de supermarkt als het niet hoeft en bestel mijn boodschappen online wat we voor corona ook al deden.
      Groetjes Miranda

      Verwijderen
  2. Wat en mooie kaart met grappige muisjes.
    Lijkt me ook best vreemd, dat je alleen in zo'n grote winkel maar met z'n tweetjes aan het shoppen bent. Maar wel lekker dat je 30 minuten mocht, want in 10 minuten is te niet doen.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi
    Prachtige kaart heb je gemaakt.
    Heerlijk om weer even zo te shoppen.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kaart is leuk geworden! Ja, dat shoppen op afspraak... ik ben vorige week in 10 minuten door de Action gesjeesd. Dat kon net, omdat ik precies wist wat ik wilde hebben. Fijn dat je in de hobbywinkel wat langer de tijd had!
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi Miranda, ik was ook een half uur shoppen in Schijf, had vantevoren al een bestelling gedaan en kon dus van de overige tijd rondsnuffelen en buurten natuurlijk.
    Maar het is wel opletten vind ik...maar wel even fijn om te kunnen doen.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Miranda, hele mooie slimline kaart met de schattige muisjes, fijn dat het shoppen leuk was,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda