Volgers

zaterdag 27 maart 2021

Paasswap

Hallo allemaal,

Met 2 vriendinnen heb ik een paasswap gemaakt. We doen wel vaker een swap en dan maken we iets voor elkaar en doen daar dan wat kleine cadeautjes bij. Deze keer was het thema pasen.

Heb voor beiden dezelfde kaart gemaakt, maar net iets anders qua dessinpapier en kleuren.
Voor de basis heb ik een mal van Dutch Doobadoo (470.713.780) gebruikt en deze uit wit cardstock gesneden. Het dessinpapier is van Echo Park (Welcome Easter). De teksten en plaatjes die ik als decoratie heb gebruikt komen ook uit het dessinpapier.
Als afwerking wat bloemen en Nuvo Drops.

Het afdrukje is een digi van Mo Manning en heet Ava. Ik heb haar ingekleurd met de Illustrators van Spectrum Noir.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Huid: TN7-FS8-FS7-FS6-FS3
Haren: GB7-GB5-GB4-GB2
Haarband: PP5-PP4-PP3-PP1
Bloem: DP4-DP2-DP1-LG5
Jurk: PP5-PP4-PP3-PP1-AB3-AB2-AB1
Konijn: BG5-BG3-BG1-AP1
Mand: TN8-TN6-TN4-TN2
Eieren: DP4-DP2-DP1-AB3-AB2-AB1-PP4-PP3-PP1
Ondergrond: GB11-GB8-GB5

Dit is de andere kaart.


Huid: TN7-FS8-FS7-FS6-FS3
Haren: EB4-EB4-EB2-EB1
Haarband: AB3-AB2-AB1
Bloem: DP4-DP2-DP1-LG5
Jurk: AB3-AB2-AB1-PP5-PP4-PP3-PP1
Konijn: BG5-BG3-BG1-AP1
Mand: TN8-TN6-TN4-TN2
Eieren: DP4-DP2-DP1-AB3-AB2-AB1-PP4-PP3-PP1
Ondergrond: GB11-GB8-GB5 



4 opmerkingen:

  1. Onwijs leuk papier en beeldige digi! Je ei hier onder vind ik ook super!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Twee prachtige paaskaarten heb je gemaakt. Een lieverdje van een digi ook. Leuk ook om te zien, als de digi anders ingekleurd is, dat het dan ook heel anders eruit ziet.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superkaartje Miranda.
    ben helemaal weg van de kleurtjes die je gebruikt hebt

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda