Volgers

zondag 15 maart 2020

Reminder challenge Spectrum Noir

Hallo allemaal/Hello everybody,

Vandaag wil ik jullie mijn reminder laten zien voor de challenge bij Spectrum Noir. Het thema is "Spring is in the air (lente in de lucht)".
Heb deze keer een openklapdoosje gemaakt wat meteen het voorbeeld is voor de wedstrijd op mijn eigen club.
Voor de basis heb ik wit cardstock gebruikt. Het dessinpapier is al een oud blokje van Forever Friends (Spring Time).
Om de deksel heb ik een strik gedaan. Vond dat wel leuk staan.

Today I want to show you my reminder for the challenge at Spectrum Noir. The theme is "Spring is in the air". I've made a box which opens in the front. The base is made out of white cardstock. The designer papers are from Forever Friends (Spring Time).
On the lid I've put a bow. Thought that looked nice.

Hier een foto vanaf de bovenkant. Uiteraard wat bloemen gebruikt. De tekst is een stempel van Joy!Crafts. Deze heb ik uitgestanst met een mal van CraftEmotions.

This picture shows the top of the box. Of course I had to use flowers. The text is from Joy!Crafts. I've cut is out with a die from CraftEmotions.

Dit is de binnenkant van het doosje.

This is the inside of the box.

Is dit beertje geen schatje. Het is een stempel van CC Design en deze heb ik ingekleurd met de Triblendmarkers van Spectrum Noir.

Isn't this bear cute? It's a stamp from CC Design which I've coloured with the Triblend markers from Spectrum Noir.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt/These are the colours I've used:
Beer/bear: muted brown blend/fair skin blend
Neus/nose: IG9
Hoed/hat: magenta blend/light yellow blend
Bloem/flower: burnt orange blend-light yellow blend-LG5


6 opmerkingen:

  1. Echt super leuk dit doosje!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Suuuuper leuk dit doosje! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel lief en schattig doosje Miranda. Altijd makkelijk om iets leuks in te doen. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig ,is er een beschrijving met maten van deze mooie box

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Akkina helaas kan ik de beschrijving niet met je delen, omdat ik deze gemaakt heb voor de leden van mijn club.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda