Volgers

donderdag 26 maart 2020

Molly Harrisson

Hallo allemaal/Hello everybody,

Vandaag wil ik jullie deze kaart laten zien met 1 van de stempels van Molly Harrison.
Dit zijn best grote stempels en daardoor heeft een kaart eigenlijk niks meer nodig.
Ik heb DEZE deze stempel gebruikt en ingekleurd met de Triblendmarkers van Spectrum Noir.
Heb het daarna gemat op roze cardstock en daarna op een kraft kaart.

Today I want to show you a card with 1 of the stamps from Molly Harrison.
These are pretty big stamps so a card needs nothing else.
I've used THIS stamp and coloured it with the Triblend markers from Spectrum Noir.
I've matted it on pink cardstock and then on a kraft card.

Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt/These are the colours I've used:
Huid/skin: fair skin blend-CR1
Haren/hair: gold brown shades
Jurk/dress: antique pink blend
Vleugels/wings: hydrangea blend
Bloemen/flowers: purple blend
Bladeren/leaves: yellow green blend
Vlinder/butterfly: coral blend/earth brown shades
Sterren/stars: CT3


7 opmerkingen:

  1. Is wel mooi zo, misschien leuk voor in een AJ pagina.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Miranda, mag ik vragen als je inkleurt met de tri - blenders met welke inkt je de stempel zet aub?
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Doris knippenenplakken,
    Triblendmarkers zijn alcoholmarkers. Ik stempel mijn afdrukje met Memento of de alcoholproofinkt van Spectrum Noir. Deze zijn beiden bedoeld voor het inkleuren met alcoholmarkers.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank je wel Miranda! Ga de alcoholproofinkt bestellen , want met andere inkt geven de zwarte lijnen af.
    Fijn weekend, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Graag gedaan Doris. Het klopt dat andere inkten reageren op de alcoholmarkers, omdat het waarschijnlijk watervaste inkt is. Alcoholmarkers zijn dat ook en daarom (omdat ze hetzelfde zijn als de inkt) reageren ze op elkaar en loopt het uit. Memento en alcoholproofinkten zijn zogenaar dye-inkten en zijn niet watervast waardoor het niet op de alcohol in de markers reageert.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Miranda, Dank je wel voor je goed uitleg. Ik heb de tri-blenders en had gestempeld met Versafine, archival inkt en het lukt wel maar die geven af als je dichterbij keek en dat is echt niet mooi.
    Heb ze al besteld de nieuwe inkt hopelijk volgende week binnen en kan ik aan de slag met mijn tri - blenders.
    Super lief van je om zo snel te reageren.
    Fijn weekend, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Doris, Versafine en Archival inkt zijn watervaste inkten. Vandaar dat het uitloopt. Met de nieuwe inkt zul je daar geen last van hebben.
    Groetjes en fijn weekend,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda