Volgers

zaterdag 28 maart 2020

Nieuwe baan

Hallo allemaal,

Mijn schoonzusje heeft een nieuwe baan en daar hoort natuurlijk een kaartje bij.
Voor de vorm heb ik een mal van Dutch Doobadoo gebruikt. Deze heb ik uit wit cardstock gesneden.
Het dessinpapier is van Maja Design (Little street café).
Het gedichtje heb ik gevonden op internet.
Uiteraard bloemen als decoratie.

Tilda heb ik ingekleurd met de Illustrators van Spectrum Noir.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Huid: TN7-FS8-FS7-FS6-FS3
Haren: EB7-EB4-EB2
Elastiekje: MG4
Shirt: GY5-GY3-GY2-GY1
Broek: BG7-BG5-BG3-BG1
Schoenen: GB10-GB8-GB6-GB5
Bloem: BG10-DR7-MG5-MG4-YG2
Label: MG4-BG1-blender


5 opmerkingen:

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda