Volgers

vrijdag 20 maart 2020

Happy Holidays

Hallo allemaal/Hello everybody,

Vandaag heb ik een clean and simple kerstkaartje om te laten zien. Zag laatst deze schattige digi bij Mo Manning candy cane bear en die moest ik gewoon inkleuren.
Heb hem wat groter geprint dan normaal en heerlijk zitten kleuren met mijn Illustrators van Spectrum Noir.
Als basiskaart een rode dubbele kaart en als aankleding alleen wat Nuvo Drops.
De tekst is van Marianne Design.

Today I want to show you a clean and simple Christmas card. The other day I saw this cute digi at Mo Manning candy cane bear and I just had to colour it.
I've printed it larger then I would normally do and just sat and coloured with my Illustrators from Spectrum Noir. It was such a joy to colour this one. 
As a base card a double red card and as decoration just some Nuvo Drops.
The text is from Marianne Design.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt/These are the colours I've used:
Beer/bear: BG2-BG1-blender
Tong/tongue: PP4-PP2-PP1
Muts/cap: DR6-CR11-CR9-CR7-IG1-blender
Candy cane: DR6-CR11-CR9-CR7-IG1-blender
Ondergrond/bottom: BG7-BG6-BG4
Schaduw/shadow: BT2-BT1-blender

2 opmerkingen:

  1. Wat weer een leuke kaart,ook weer mooi ingekleurd.Heeft zo te zien niet veel kleur nodig maar toch nog wel een aantal kleuren gebruikt.
    Doe voorzichtig.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke CAS kaart met een schattige digi.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda