Volgers

zaterdag 14 maart 2020

Cheerful Sketches

Hallo allemaal,

Vandaag wil ik jullie mijn voorbeeld voor de lopende challenge bij Cheerful Sketches laten zien.
Dit is de sketch van deze maand.
En dit is mijn voorbeeld. Voor de basis heb ik kraft en zachtroze cardstock gebruikt.
Het dessinpapier komt uit een oudere lijn van Authentique (Lovely).
De tekst is van Joy!Crafts.
Heb verder geen decoratie gebruikt, omdat ik dat zonde van het mooie papier vond.

Het afdrukje is een digi van 1 van onze sponsors, Bugaboo en heet Birthday Pig Cupcake.
Deze heb ik ingekleurd met de Illustrators van Spectrum Noir.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Varken: FS5-FS4-FS3-CR3-CR2-CR1-GY5-GY3-GY2
Hoedje: LG5-LG3-LG1-BP7-BP6-BP5
Taart: LG5-LG3-LG1-BP6-IG1-blender
Kaart: BP7-BP6-BP5-BO1-CT4-CT3-CT1
Vork: BGR3-BGR2-BGR1


3 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje met het feestvarkentje erbij
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Miranda,
    Wat een grappige kaart.
    Erg leuk met dat varkentje.

    Groetjes, Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach Miranda wat een leuk kaartje met dat geinige feestvarkentje erop...SUPER!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda