Volgers

zaterdag 7 maart 2020

Plants smiles

Hallo allemaal/Hello everybody,

Vandaag geef ik een demo/make and take met de Triblendmarkers van Spectrum Noir bij Dietvorst Verf en Behang in Bergen op Zoom.
Eén van de voorbeelden die ik bij me heb is dit kaartje. Het is een simpel kaartje, omdat ik de stempel (Crafter's Companion) er echt uit wilde laten springen. De tekst komt uit dezelfde set en heb ik eerst gestempeld met de watermark ink pad en daarna bewerkt met goud embossingpoeder.

Today I'm at Dietvorst Verf en Behang in Bergen op Zoom (the Netherlands) go give a demo/make and take with the Triblend markers from Spectrum Noir.
One of the cards I have with me is this one. It's a simple card because I really wanted to accent the stamp (Crafter's Companion). The text is from the same set and I've stamped it with the watermark ink pad and then used gold embossing powder.

Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt/These are the colours I've used:
Muis/mouse: red brown blend
Graan/grain: gold yellow blend
Achtergrond/background: aqua blue blend

Hieronder heb ik de video waarin laat zien hoe ik dit afdrukje heb ingekleurd.

Below I have a video that shows the colouring process. It's in Dutch.


Ben je in de buurt van Bergen op Zoom? Kom dat gezellig langs bij Dietvorst Verf en Behang. Ze zijn gevestigd aan de Antwerpsestraatweg 371. Ik ben er van 10:00 tot 15:00 uur.


2 opmerkingen:

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda