Volgers

maandag 23 maart 2020

Doosje

Hallo allemaal,

Eigenlijk zou aanstaande zondag de maatjesdag in Best zijn en zou ik hier weer een aantal workshops geven. Maar door het coronavirus is deze dag verplaatst. Om deelnemers toch even iets leuks te laten doen, heb ik gistermiddag in de Facebookgroep van de maatjesdag een Facebooklive gedaan en hebben we een doosje gemaakt.
Dit model heb ik al eerder gemaakt en nu een beetje aangepast voor deze deelnemers door een kant-en-klaar plaatje te gebruiken.

Voor de basis heb ik wit cardstock gebruikt. Het dessinpapier is van Maja Design (Little street café).
Het plaatje is van Syta van Gelderen. Deze heb ik gemat op een witte cirkel die ik uitgestanst heb met een mal van Joy!Crafts.


De binnenkant.

Dit is het doosje wat ik tijdens de Facebooklive heb gemaakt.
Dessinpapier is ook van Maja Design (Denim & Girls) en het plaatje is van Syta van Gelderen.





5 opmerkingen:

  1. Leuke doosjes heb je gemaakt, met prachtig papier en mooie plaatjes.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is echt super mooi Miranda!
    En zo fijn dat het op deze manier dan ook kan..
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wauw wat een schitterende dozen, fijn dat het via FB tóch gelukt is om een ws te geven!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda