Volgers

woensdag 10 januari 2024

Voorjaarskaart

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik wat voorjaarsinspiratie voor jullie op het blog van Hobbyshop Veldmaat.
De keukenschort van Dutch Doobadoo (470.784.275) kun je ook gebruiken voor iemand die graag in de tuin werkt. Voor de basis van mijn kaart heb ik goudgeel linnenkarton gebruikt. Hiervoor heb ik een dubbele vierkante kaart van 15x15 cm gemaakt. Het dessinpapier en de plaatjes zijn ook van Dutch Doobadoo (Potje zomer 473.005.029). Als decoratie heb ik wat Nuvo Drops gebruikt.


Kijk nou toch hoe mooi deze plaatjes zijn.


Op de schort zit een klein zakje. Deze heb ik verhoogd met wat foamtape opgeplakt.





3 opmerkingen:

  1. Lekker fris en vrolijk! En kan zeker goed voor in de tuin. Volgens mij hebben ze dat in Engeland vaak...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel gezellige kaart met vrolijke kleuren en mooie plaatjes.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda