Volgers

zondag 28 januari 2024

Live the life you love

Hallo allemaal,

Laatst had ik een freubeldagje met 2 vriendinnen. We hebben weer gezellig bijgekletst maar ook nog wat gemaakt. Ik was toen begonnen aan dit kaartje en heb het thuis verder af gemaakt.

Voor de vorm heb ik mijn favoriete mal van Dutch Doobadoo (470.713.100) gebruikt.
De basis heb ik uit kraft en wit cardstock gemaakt. Het dessinpapier is van Mintay (Happy birthday).
Achter het afdrukje heb ik 2 stanzen van Marianne Design gebruikt.


De tekst is van Dutch Doobadoo.

Hier zullen jullie de doilies van dichterbij. Ze zijn zo mooi gedetaileerd.

Tilda heb ik ingekleurd met de Colourblendpotloden van Spectrum Noir.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Huid: eggshell-cream-vanilla-cider-peach
Haren: bark-havana-spice brown
Strikken: twilight blue-prussian blue-harbour
Broekje: twilight blue-prussian blue-harbour
Zak pijlen: seal grey-stone-smoke
Pijl en boog: taupe-pewter-seal grey
Vleugels: sky blue
Boog: seal grey-stone-smoke



1 opmerking:

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda