Volgers

zondag 7 januari 2024

Cadeautjes freubeldag

Hallo allemaal,

Gisteren had ik afgesproken met 2 vriendinnen om een dagje bij te kletsen en te freubelen. We maken meestal een kleinigheidje voor elkaar. Ik heb 2 cadeauverpakkingen gemaakt. Ze zijn wel iets groter uitgevallen dan ik dacht, maar vind ze wel heel leuk geworden.

Het idee heb ik gevonden bij Mixed up craft via deze LINK. Het is wel in inches, maar in de video wordt het goed uitgelegd.

Voor de basis heb ik wit cardstock gebruikt. Het dessinpapier van de 1e is van My Mind's Eye (Splendor). De bloemen die ik op beide verpakkingen op de deksel heb geplakt zijn stickers uit deze lijn.


Dit is de zijkant.

De tekst is van Marianne Design.

De 2e heb ik gemaakt met dessinpapier van Mintay (Together).

En dit is de zijkant.


In beide verpakkingen had ik dezelfde cadeautjes gedaan. Ben even bij de Søstrene Grene wezen neuzen voor wat leuke knutseldingen. Heb er losse thee en snoepjes bij gedaan.





6 opmerkingen:

  1. Heel mooi zeg deze creatie en lief de inhoud ook.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is altijd zo leuk, om mee bezig te zijn, maar ook om te mogen krijgen.
    Ze zijn erg mooi gelukt vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooie, originele verpakkingen, leuk model en prachtig opgemaakt. De inhoud is ook erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn ze leuk geworden, Miranda!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zijn heel leuk geworden, en de inhoud ook

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk verwennerijtje heb je gemaakt voor je vriendinnen! EN heerlijk zo'n dag je uit!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda