Volgers

dinsdag 9 januari 2024

Schoonouders 50 jaar getrouwd

Hallo allemaal,

Vandaag zijn mijn schoonouders 50 jaar getrouwd en daarbij hoort natuurlijk een kaart.

Voor de basis heb ik een mal van Dutch Doobadoo (470.713.655) gebruikt. Het cardstock en dessinpapier is een oudere lijn van Crafter's Companion (Nitwit Blossom with grace).

Dit is de voorkant van de kaart. Hierop heb ik foto's verwerkt van mijn schoonouders. De linker foto is gemaakt in 1974 toen ze trouwden. De rechter foto is een tijdje geleden gemaakt toen ze een paar dagen in Valkenburg waren.


Dit is de binnenkant van de kaart. Hier heb niet teveel decoratie gebruikt, omdat het dessinpapier al mooi genoeg is.

Hieronder wat detailfoto's. Het jaar waarin ze getrouwd zijn. Deze heb ik gemaakt met een stans van Studio Light.

Het hart is een oudere stans van Joy!Crafts.

Hier de foto's van dichtbij. Deze heb ik op een stans van Nicole Verkooijen geplakt.

De teksten zijn gemaakt met stanzen van Joy!Crafts. De hartjes komen uit de hartjesstans.

Het hart aan de binnenkant waar ik 50 op heb geplakt.

De tekst is van CraftEmotions.





3 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je schoonouders. Een mooie kaart heb je voor ze gemaakt.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je een prachtige kaart gemaakt. Zo leuk met de foto's. Dan is het bijna een cadeautje op zich, vind ik altijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart. Dit vinden ze vast prachtig om op hun bruiloftsdag te krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda