Volgers

maandag 15 januari 2024

Cadeau schoonouders 50 jaar getrouwd

Hallo allemaal,

Afgelopen week liet ik jullie de kaart zien die ik had gemaakt voor mijn schoonouders toen ze 50 jaar getrouwd waren. Met dezelfde materialen heb ik ook nog iets anders voor ze gemaakt. Al het cardstock en dessinpapier is van Crafter's Companion (Nitwit Bloom with grace).
Ze wilden graag afgelopen zaterdag met ons, mijn schoonzus en zwager uit eten bij Van der Valk in Dordrecht. We hebben mijn schoonvader de reservering laten doen, maar ondertussen was mijn schoonzus meteen bezig om voor ons zessen een overnachting erbij te boeken, zodat we 's avonds rustig konden eten, nog wat konden borrelen en de gisterochtend met zijn allen ontbijten.

Hiervoor heb ik een doosje met een minialbum gemaakt.
Dit is het doosje. Bovenop een trouwfoto.s Het hart en de teksten zijn oudere stanzen van Joy!Crafts.


Zo ziet het doosje er aan de zijkant uit.

De bovenkant van de deksel heb ik met foamtape opgeplakt zodat ik er een label onder kon schuiven.

In het doosje heb ik een minialbum gemaakt.


Op de voorkant van het album heb ik een recente foto van mijn schoonouders verwerkt.


Het album is best groot, dus kreeg het niet helemaal op de foto's. In het album zitten foto's verwerkt van toen ze trouwden en foto's van de afgelopen jaren. Heb er 4 pockets in gemaakt waarin ik labels heb gemaakt. Op de labels staat ons cadeau voor ze. Heb deze bewust zo er in gedaan, zodat ze het niet meteen konden zien. En zo moesten ze op volgorde de labels er uit halen en lezen. De cijfers heb ik gemaakt met een stans van Studio Light.





Dit zijn de labels met daarop de teksten voor ons cadeau. Deze zijn gemaakt met een stans van Nicole Verkooijen.

En nog wat detailfoto's.


De tekst op het label is van Marianne Design.









2 opmerkingen:

  1. Hoi Miranda,
    wat een ontzettend leuk idee om dan met zijn allen te blijven slapen! Echt een topidee. Wat zullen ze opgekeken hebben! EN je cadeau is echt geweldig. Ook hier zullen ze vast wel even van onder de indruk zijn geweest. Prachtig gemaakt en zo persoonlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig gemaakt en wat een super kado hebben jullie gegeven, dit zijn zulke mooie herinneringen dan ook.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda