Volgers

zaterdag 27 januari 2024

Knutseluurtje Hobbyshop Veldmaat

Hallo allemaal,

Afgelopen dinsdagmiddag ben ik live gegaan op de Facebookpagina van Hobbyshop Veldmaat en heb ik een leuke shakerkaart gemaakt.

Ik had al een voorbeeld gemaakt omdat te kijken of het idee wat ik in mijn hoofd had ook zou lukken. Altijd handig om dat uit te proberen en zo heb je 2 mooie kaarten om te versturen.

Voor de basis heb ik een mal van Dutch Doobadoo (470.784.100) gebruikt. Het dessinpapier is van Lemoncraft (Sunny love). Hieruit komen ook alle plaatje.


Hier zien jullie de shaker van dichtbij. Ik heb verschillende soorten schudmateriaal gebruikt. Wat doorzichtige maar ook roze. In de webshop zijn heel veel verschillende soorten schudmateriaal te vinden.

Deze tekst en ovale stanzen zijn van Marianne Design.

Kijk nou hoe mooi deze plaatjes zijn. Was hier meteen weg van.


Dit is degene die ik tijdens het knutseluurtje heb gemaakt. Heb hierbij dezelfde materialen gebruikt als bij mijn voorbeeld hierboven maar dan met een donkerblauwe basis.


Hier wat detailfoto's.




Het filmpje staat op de Facebookpagina van Hobbyshop Veldmaat en op het YouTubekanaal.
De video staat ook op mijn eigen YouTubekanaal.






2 opmerkingen:

  1. Twee hele mooie creaties Miranda. Mooi gedecoreerd en leuk dat schudgedeelte erbij.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaartjes heb je gemaakt. Heel leuk met dat schudgedeelte. En die plaatjes zijn echt heel gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda