Volgers

zaterdag 22 juli 2023

Verpakking chocoladereep

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik voor jullie een cadeaupakking met daarin een reep Tony Chocelony. Deze heb ik gemaakt omdat ik iemand wilde bedanken die me ergens mee geholpen heeft. Natuurlijk geef ik dan niet zomaar alleen een reep chocolade, maar daar moet wel een mooie verpakking om.

Voor de basis heb ik wit cardstock gebruikt. Het dessinpapier is van Bella Lulu (snoepjesfabriek).
De teksten komen uit een stempelset van Joy!Crafts.


Dit is de binnenkant. Aan de rechterkant heb ik de reep chocola zit waar ik een bijpassende wikkel om heen heb gemaakt. Aan de linkerkant heb ik een pocket gemaakt en hierin 2 labels gestopt. De plaatjes zijn allemaal van Syta van Gelderen.


Het was weer een hele tijd geleden dat ik een video had opgenomen voor op mijn YouTubekanaal.
Van deze cadeauverpakking heb ik een video gemaakt waarin ik laat zien hoe ik deze gemaakt heb.
Deze kun je hieronder bekijken of op mijn YouTubekanaal.





3 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige verpakking heb je gemaakt! Zo mooi dat het vast bewaard wordt, lang nadat de chocolade op is!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een super mooie verpakking en wat een leuk toepasselijk papier heb je ervoor gebruikt. Heel erg mooi gemaakt! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart met een cadeautje erin, groetjes Femmy

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda