Volgers

dinsdag 11 juli 2023

Samen Creatief #39

Hallo allemaal,

Vanavond was de Samen Creatief bij Hobbyshop Veldmaat en gaat onze bloghop van start.

De bloghop begint op het blog van Hobbyshop Veldmaat. Ben je daar niet begonnen, ga dan eerst naar het blog om te hoppen. 

Dit is mijn creatie geworden.
Voor de basis heb ik wit linnenkarton gebruikt. Het dessinpapier is van Piatek (Let your creativity bloom). De plaatjes komen uit het dessinpapier.


Hier een foto van bovenaf, zodat de doosjes wat duidelijk zichtbaar zijn.
Als decoratie heb ik alleen wat bloemen en Nuvo Drops gebruikt. Het papier is al zo mooi. Dat heeft verder niets nodig.

In het onderste boekje heb ik een klein boekje gemaakt.

De onderkant van het boekje heb ik als een pocket vast geplakt op de bodem, zodat er een labeltje in past.


En nog wat detailfoto's.



Vergeet geen reactie hieronder achter te laten. Ga nu verder naar Rikie.

6 opmerkingen:

  1. Heel leuk Miranda. En wat leuk met het boekje erin.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. deze kaart, creatie is zo mooi! ik kan er blijven naar kijken!!
    Groetjes
    Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig, wat mooi om te zien hoeveel diepte er in deze creatie zit
    Groetjes Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk en wat schattig dat boekje in het doosje 🤗

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow....wat ontzettend leuk gemaakt en je hebt schitterend papier gebruikt.....prachtig!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda