Volgers

woensdag 5 juli 2023

Summer

Hallo allemaal,

Vandaag wil ik jullie een zomerse kaart laten zien op het blog van Hobbyshop Veldmaat. Voor de basis heb ik een mal van Dutch Doobadoo (470.784.241) gebruikt en deze uit loofgroen linnenkarton en kraft krijtwit gesneden. Het dessinpapier is van Lemoncraft (Happiness). De plaatjes en teksten zijn van Dutch Doobadoo.


Op het onderste deel heb ik een stukje van de basisvorm nog een keer uit cardstock en dessinpapier gesneden en deze als pocket opgeplakt. 

Hierin heb ik 2 palmkomen geplakt die ik gemaakt heb met een andere mal van Dutch Doobadoo (470.713.879).


Bovenaan heb ik de tekst summer wat verhoogd opgeplakt met foamtape.




3 opmerkingen:

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda