Volgers

woensdag 12 juli 2023

Theepot met bonbons

Hallo allemaal,

Vandaag mag ik jullie weer van inspiratie voorzien op het blog van Hobbyshop Veldmaat.
Met de mallen van Dutch Doobadoo probeer ik altijd of ik er een ander soort kaart mee kan maken of ze kan combineren met elkaar en dat heb ik ook bij deze kaart gedaan.

Voor de basiskaart heb ik mal 470.784.071 gebruikt. Deze heb ik babyroze linnenkarton en kraft krijtwit gesneden. Het dessinpapier is van Lemoncraft (Linien Story).


Daarop heb ik de theepotmal (470.713.500) gebruikt. In het midden heb ik een shaker gemaakt met een blister van Studio Light.

Daarin heb ik bonbons gemaakt met mallen van Marianne Design uit verschillende tinten bruin linnenkarton

De bloemen en hart komen uit een andere lijn van Lemoncraft (Greenery).




 

3 opmerkingen:

  1. Dat ziet er erg leuk en lekker uit, Miranda!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke, gezellige kaart Miranda. Alles mooi gecombineerd.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een superleuke kaart! Die bonbons lijken net echt he?

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda