Volgers

vrijdag 14 juli 2023

Cheerful Sketches

Hallo allemaal,

Vandaag wil ik jullie mijn creatie voor de lopende challenge bij Cheerful Sketches laten zien.
Dit is de sketch van deze maand. 

Dit is mijn uitwerking.
Voor de basis heb ik wit cardstock gebruikt. Het dessinpapier is van Stamperia (You and Me). Dit papier is zo mooi en prachtige motiefjes.
Achter het afdrukje heb ik een stans vanNoor!Design gebruikt.
Als decoratie wat bloemen en Nuvo Drops.

De tekst is van C.C. Design.


Het afdrukje is van 1 van onze sponsors, The Paper Shelter, en heet The Lotus Fairy. Ik heb ingekleurd haar met de Illustrators van Spectrum Noir.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Huid: TN7-FS8-FS7-FS6-FS3
Ogen: TB1
Haren: GB7-GB5-GB4-GB2
Jurk: BG8-BG6-BG4-BG2-BG1-blender
Vleugels: PP3-PP2-PP1-IG3-IG2-IG1TB2-TB1
Bloem: AP4-AP3-AP2-AP1-GY3-GY2-GY1




5 opmerkingen:

  1. Wat een pracht van een kaart heb je met onze sketch gemaakt Miranda!
    Mooie papiertjes heb je gebruikt en wat heb je de haren van deze digi prachtig ingekleurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie kaart met een schattige digi. Prachtig papier heb je ervoor gebruikt.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele mooie kaart met mooi papier en een schattige digi. Wat heb je die ook prachtig gekleurd! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Miranda, zo leuk dat ik die vandaag van jou mocht ontvangen voor mijn verjaardag!
    DANKJEWEL!
    Lieve groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda