Volgers

maandag 24 juli 2023

Cadeautjes teamdag Hobbyshop Veldmaat

Hallo allemaal,

Gisteren hadden we een teamdag bij Hobbyshop Veldmaat in Haaksbergen.
Het was heel gezellig en zo leuk om iedereen weer te zien en spreken in het echt. We hebben wel een appgroep waar we dingen delen, maar in het echt is toch altijd leuker.

Voor mijn teammaatjes had ik een cadeautje gemaakt. Heb een box art mal van Dutch Doobadoo (470.713.012) gebruikt. De basis heb ik uit wit cardstock gemaakt. Het dessinpapier is van Mintay (Birdsong).


Hier is het bakje wat duidelijker te zien. De doily voorop is gemaakt met een stans van Marianne Design. De tekst is een oudere stempel van Joy!Crafts.

In het bakje heb ik een zakje losse thee en mini Rittersport gedaan. 
Heb er Aogse rooibos en Aogse groene thee in gedaan. De wijk in Breda waar ik woon heet Princenhage, maar die wordt hier het Aogje genoemd, dus vandaag deze naam. Vond het wel leuk om iets lokaals te geven.


Hier alle cadeautjes bij elkaar.



2 opmerkingen:

  1. Wat een mooie weggevertjes heb je zo gemaakt, Miranda. Erg leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke cadeautjes zijn het geworden, groetjes Femmy

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda