Volgers

woensdag 26 april 2023

Spring is here

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik een vrolijk lentekaartje voor jullie als inspiratie op het blog van Hobbyshop Veldmaat.
In mijn DTpakket zat het leuke stencil van Dutch Doobadoo (470.784.142) om een katje mee te maken. Ik heb dat gecombineerd met de pop-up box mal (470.713.073) om het kaartje nieuwsgierig over heen te laten kijken.

De basis heb ik zalmkleurig linnenkarton gebruikt. Het dessinpapier is van Dutch Doobadoo (Happy Spring). Alle plaatjes komen uit het dessinpapier.


Het katje heb uit verschillende kleuren linnenkarton gemaakt en aan de achterkant geplakt.


In het doosje heb ik een aantal smalle stroken geplakt waarop ik de plaatjes heb geplakt. Ik heb de binnenkant van het doosje opgemeten en vervolgens strookjes gesneden die 2 cm langer zijn. Deze heb ik aan de beide kanten op 1 cm gerild.


Het dessinpapier is zo mooi. Dat heeft eigenlijk niets meer nodig.




3 opmerkingen:

  1. Een super gezellig lentekaartje heb je gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je er een prachtige creatie van gemaakt, met lekker vrolijke kleurtjes ook.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuke boxcard is het geworden!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda