Volgers

woensdag 3 mei 2023

Cadeauverpakking

Hallo allemaal,

Vandaag zorg ik voor weer wat inspiratie op het blog van Hobbyshop Veldmaat.
Wanneer een cadeautje of geld wil geven is dat natuurlijk leuker geven met een mooie verpakking er om. Marianne Design heeft een mooie stanzenset om een doosje hiervoor te maken. Deze heb ik uit paars linnenkarton gestanst. Vervolgens heb ik deze beplakt met het prachtige dessinpapier van Joy!Crafts (Floral Melody).


Kijk nou toch hoe mooi die bloemen zijn.

Het cadeau met ballonnen is een stempel van Studio Light. Deze heb ik met Memento Tuxedo Black gestempeld op Colorcard van CraftEmotions en daarna ingekleurd met de Illustrators van Spectrum Noir.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Cadeau: IG7-IG5-IG3-IG1
Strik: LV3-LV2-LV1
Ballonnen: LV3-LV2-LV1-PL5-PL4-PL3-
JG7-JG5-JG3-DP3-DP2-DP1-
DG4-DG3-DG2-IG7-IG5-IG3-IG1-
HB3-HB2-HB1-AG5-AG4-AG3-
CG4-CG3-CG2




4 opmerkingen:

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda