Volgers

woensdag 12 april 2023

Lay-out Masterpiece

Hallo allemaal,

Sinds kort heeft Hobbyshop Veldmaat ook producten van MasterPiece Design in de (web)winkel en ik mocht daar mee werken. Voor mijn lay-out heb ik gewerkt met de lijn Fresh Things. Hierop heb ik foto's verwerkt die ik ooit tijdens een fotografieworkshop op het Begijnhof in Breda heb gemaakt.


Deze hartjes komen uit een set van Marianne Design net zoals het strikje en de bloem hieronder.



De zeepbellen heb ik gemaakt met een stempel van CraftEmotions en Versamagic Night Sky en Pixie Dust.

Hieronder heb ik stencils gebruikt van CraftEmotions met dezelfde kleuren inkt.



3 opmerkingen:

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda