Volgers

vrijdag 21 april 2023

Grateful

Hallo allemaal,

Onlangs wilde ik iemand bedanken die er voor me was toen ik dat nodig heb. Heb iets lekkers voor haar gekocht maar daar hoort natuurlijk ook een zelfgemaakt kaartje bij.

Voor de vorm van de kaart heb ik een mal van Dutch Doobadoo (470.713.137) gebruikt en daar een dubbel kaartje van gemaakt. Het dessinpapier is van Mintay (Chocolate Kiss). Heb er een bijpassende envelop bij gemaakt.


Dit is de envelop. Hierop heb ik ook de stempel gebruikt. Deze heb ik gestempeld met Memento Rich Cocoa.

Dit is het kaartje. Achter de stempel heb ik een mal van Marianne Design gebruikt. De tekst is een sticker van Dutch Doobadoo.

De stempel is van Studio Light en is ingekleurd met de Illustrators van Spectrum Noir.
Dit zijnde kleuren die ik heb gebruikt:
Hartjes: EB8-EB7-EB4-DR7-DR5-DR3-
CR11-CR9-CR7-MB3-MB2-MB1-
RB3-RB2-RB1-PP4-PP3-PP2-
AP3-AP2-AP1
Pot: RB4-RB3-RB2-RB1-TB1-blender



2 opmerkingen:

  1. Wat een superleuk kaart met al die hartjes. EN je hebt er heel leuk papier bij gevonden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele mooie kaart is dit met een prachtige envelop erbij.
    Fijn dat jullie er voor elkaar zo zijn.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda