Volgers

woensdag 5 april 2023

You're giraffing me crazy

Hallo allemaal,

Er zijn zulke leuke nieuwe stempels uit van CraftEmotions en ik mocht er al met 1 werken voor Hobbyshop Veldmaat.
Dit is een stempel met een hond, kat en giraf die uit losse onderdelen bestaat. Daardoor kun je zelf je afbeelding creƫren zoals je wil.


Als voorbeeld heb ik een slimline easelkaart gemaakt. Vond het leuk om de dieren boven elkaar te stempelen en daarom had ik een hoge smalle kaart nodig. Als basis heb ik zwart linnenkarton gebruikt. Het dessinpapier is van Craft O'Clock (Red Mood). Zo heb ik mijn kaart rustig gehouden zodat de stempel er uit springt.

CraftEmotions heeft ook een nieuw stencils met ballonnen. Deze kun je gebruiken met inkt, maar ik heb ze met een potlood nagetekend bij het afdrukje en daarna ingekleurd.

De tekst zit bij de stempelset.

De stempels heb ik gestempeld met Memento Tuxedo Black op het Colorcard van CraftEmotions en daarna ingekleurd met de Illustrators van Spectrum Noir.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Ballonnen: CR9-CR7-CR5-CR3
Hond: TN9-TN7-TN5-TN3-TN1-BG10-BG8-BG6-BG4-IG10-IG8-IG6-CR3-CR2-CR1-TB1-blender
Kat: BG10-BG8-BG6-BG4-TN3-TN2-TN1-GY3-GY2-GY1-GB11-GB9-GB7-GB5-CR3-CR2-CR1
Giraf: EB7-EB5-EB4-TN5-TN3-TN1-BGR5-BGR3-BGR1-CR3-CR2-CR1-TB1-blender



 

2 opmerkingen:

  1. Superleuk deze stempels en je hebt prachtig gekleurd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt een te leuke stempel, mooie kaart heb je gemaakt.
    groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda