Volgers

woensdag 19 april 2023

Anton Pieck

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik weer wat inspiratie voor jullie op het blog van Hobbyshop Veldmaat.
Heel lang geleden ben ik begonnen met het maken van 3D kaarten. De laatste jaren heb ik die niet meer gemaakt, maar zo af en toe is het nog best leuk om zo'n kaart te maken.

Joy!Crafts heeft een mooi pakket met dessinpapier en een afbeelding van Anton Pieck om een babykaart te maken. Alle onderdelen zitten in het pakket. Je hebt alleen wat basiskarton, foamtape en wat basisgereedschap nodig om de kaart te maken. 

Ik heb er een easelkaart van gemaakt voor een extra leuk effect. Als basis heb ik antiekgrijs linnenkarton gebruikt en deze beïnkt met Distress Inkt Gathered Twigs.


Hier een foto van de zijkant zodat de diepte van de afbeelding beter te zien is.


En nog wat detailfoto's.






4 opmerkingen:

  1. Een prachtig werkstuk in drie D . Heel mooi en ook een prachtig Anton Pieck tafereeltje.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat grappig! Anton Pieck, dat is nostalgie! EN zeker leuk om er een easel van te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit heb je mooi gemaakt, veel knipwerk ook.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een beauty, ik heb laatst een kleurboek gekocht met platen van Anton Pieck bij de action maar dit is zo mooi!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda