Volgers

woensdag 4 mei 2022

Vouwdoosje

Hallo allemaal, 

Vandaag heb ik op het blog van Hobbyshop Veldmaat een leuk doosje voor jullie waar je wat kleine cadeautjes of lekkere chocoladereepjes in kunt doen. Het idee voor dit doosje heb ik van DEZE site.

Zo ziet het geheel er uit wanneer het nog dicht is.
Als basis heb ik bordeaux linnenkarton gebruikt. Het dessinpapier is van Joy!Crafts (Ocean Avenue). Dit papier is al zo mooi. Dat heeft verder niet veel aankleding nodig.


Even een foto van de bovenkant. Heb in de hoek Nuvo Crystal Drops in de kleur autumn red gebruikt. Geeft net dat beetje extra.

Hier is de band er af.

De doosjes zitten zo aan elkaar dat je ze uit kunt klappen.


Vond dit hondje van CraftEmotions zo schattig. Die moest er op komen. Hem hem ingekleurd met de Illustrators van Spectrum Noir.

Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
RB4-RB3-RB2-RB1
BG1-blender
CR3-CR1

5 opmerkingen:

  1. Super mooi gemaakt.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig wat een mooie creatie.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig Miranda deze creatie!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, dat ziet er ingewikkeld (letterlijkšŸ˜…) uit zeg.
    En wat een ontzettend leuk papier heb je gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gaaf doosje Miranda!
    Die band erom is zo mooi zeg , de hond maakt het helemaal af!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda