Volgers

dinsdag 10 mei 2022

Samen Creatief #25

Hallo allemaal,

Vanavond was de Samen Creatief bij Hobbyshop Veldmaat en gaat onze bloghop van start.

Als het goed is kom bij Amber vandaan. Als je bij iedereen langs bent geweest en een reactie hebt achter gelaten kun je een bon met € 10,00 shoptegoed winnen.

Dit is mijn uitwerking geworden.
Voor de basis heb ik kraft krijtwit gebruikt. Het dessinpapier is van Craft O'Clock (Pink Mood).
Alle plaatjes die ik heb gebruikt zijn van Piatek (Till we meet again).

Zo ziet het geheel er uit.

Hier is het label er uit.


En hier zie je de binnenkant van de omslag.

Hieronder heb ik nog wat detailfoto's zodat jullie de mooie plaatjes ook goed kunnen zien.
 




Vergeet geen reactie hieronder achter te laten. Ik ben de laatste in de rij van de bloghop.

Nu kun je weer terug naar het blog van Hobbyshop Veldmaat en dan ben je rond.



11 opmerkingen:

  1. Wat heb je weer een prachtige creatie gemaakt Miranda.
    Mooi papier, geweldige details en wat een leuk modelletje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een romantische kaart heb je ervan gemaakt! Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een super mooie creatie en wat een lief designpapier. Leuk detail met de strikjes,
    Groetjes, Els.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie creatie Miranda.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig papier, dat doet zoveel voor een kaart.
    Heel mooi gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat mooi geworden. Zulke leuke details.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat prachtig....ziet er lekker romantisch uit!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Miranda, deze is geweldig, de kleuren zijn ook zo mooi, top.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Erg mooi zo alles op de juiste plek. Dat wordt voor mij nog wel even puzzelen om het mooi uit te laten komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ook al geweldig, Miranda, leuk, 1 patroon en zulke diverse uitvoeringen!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda