Volgers

woensdag 18 mei 2022

Just married

Hallo allemaal,

Vandaag wil ik jullie een trouwkaart laten zien die ik gemaakt heb voor het blog van Hobbyshop Veldmaat.

Voor de vorm heb ik een mal van Dutch Doobadoo (470.713.781) gebruikt. Deze heb ik uit babyroze linnenkarton gesneden. Het dessinpapier is van Craft&You (Sweet Memories). Zo mooi zacht van kleur dit papier. In het midden heb ik een hart geplakt. Dit is ook gemaakt met een mal van Dutch Doobadoo (470.713.113). Zo is de kaart net iets meer aangekleed.


CraftEmotions heeft een mooie stanzenset voor trouwkaarten. Hier komt deze tekst uit.
En deze harten.

Ook is er van CraftEmotions een set met orchideestansjes. Ik heb hier alleen de bloemen gebruikt. Deze heb ik na het stanzen en embossen bewerkt met wat VersaMagic in de kleur Pink Petunia. Daarna heb ik ze wat verhoogd met verschillende diktes foamtape opgeplakt.

De afdrukjes zijn ook van CraftEmotions. Deze heb ik ingekleurd met de Illustrators van Spectrum Noir.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt: 
Huid: TN7-FS8-FS7-FS6-FS3
Haren: EB7-EB4-EB2
Sleep: IG1-blender
Jurk: IG1-blender
Schoenen bruid: AP3-AP2-AP1 
Boeket: AP4-RB4
Pak: VB3-VB2-VB1
Schoenen bruidegom: RB4-RB3-RB2-RB1
Fiets: MB4-MB3-MB2-MB1-RB4-RB3-RB2-RB1

Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt: 
Auto: MB4-MB3-MB2-MB1-BT3-BT2-BT1-
RB4-RB3-RB2-RB1-AP4-AP3-AP2-AP1
Bordje: AP4-AP3-AP2-AP1
Sluier: IG1-blender
Haren: EB7-EB4-EB2
Hoed: VB3-VB2-VB1
Blikjes: GG5-GG3-GG1

Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt: 
BT1-blender-GY3-GY2-GY1
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt: 
GY5-GY4-GY3-GY2


 

5 opmerkingen:

  1. Mooie trouwkaart heb je gemaakt, leuk dat bloemenrandje!
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh... wat een super mooie creatie is het. Zoveel te zien en wat een ontzettend leuk afdrukjes zijn het. En je hebt heel mooi gekleurd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele mooie creatie Miranda.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooie kaart met leuke stempels en prachtige stanzen.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda