Volgers

woensdag 11 mei 2022

Pumpkin spice season

 

Hallo allemaal,

Vandaag wil ik jullie een kaart laten zien die ik gemaakt heb voor het blog van Hobbyshop Veldmaat.
Hiervoor heb ik 2 verschillende mallen van Dutch Doobadoo gebruikt. Voor de basiskaart heb ik een shape art mal (470.784.071) gebruikt. Voor het doosje heb ik box art mal (470.713.068) gebruikt.

Voor de basis heb ik zalm en pistache linnenkarton gebruikt. Het dessinpapier is van Joy!Crafts (Crunchy Leaves). 


In het doosje zit een reeks kaartjes. De mal hiervoor zit bij de doosjesmal.


Op het doosje heb ik stanzenset van Craft Emotions gebruikt. Deze heb ik na het embossen bewerkt met wat Memento Espresso Truffle.

Hier zien jullie de reeks kaartjes nog van dichtbij. De kaartjes komen uit het dessinpapier.






4 opmerkingen:

  1. En weer zo iets leuks en mooi. Tof idee en prachtig uitgewerkt !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk weer. Wat een mooi papier is dat!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke creatie Miranda en deze kleuren zalm en pistache vind ik erg leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda